/ MY POOL 2.0 /

Khamis, 7 Julai 2011

/ SCRE4M ! /


'Mama! mama! 'Sekeyeem..!'

Actually, sebelum tengok wayang 'Sekeyem' ni, Izz dah tengok 'Scream' Part 1,2,3 melalui video?!
Dah! Jangan tengok! Lepas ni jangan tengok dah citer bunuh2 nih!! Jahat owg tu! Nanti polis tangkap orang jahat tu, masuk penjara, pastu orang jahat tu pun kene hukum bunuh jugak. Padan muka dia! Sape suh jahat dengan bunuh2 owg kan..! Beria-ia pesan mama kat Izz yang sebenarnya baru terasa risau la plak bile dah terberi Izz tengok cite gile nih seyh!

Berfikir balik 2-4 kali nak bawak Izz tengok wayang citer 'Scream' nih. 18SG. Tapi difikir2kan, Izz ni kalu masuk wayang cite yang intronya yang xberapa memberangsangkan mindanya dan matanya beserta rase aircond pun yang agak besh, layan tido la gamaknya.. Tapi klu cite yang intronya dah menggoda matanya, boleh comfirm mata Izz akan membuntang sampai ke habis cite. So, klu dah tertido, penatlah mama dan papanya bergilir2 memangku Izz. Mesti korang herankan macam mane Izz leh terlepas masuk wayang 18sg ni? Abaikan! Yang pastinya, mama dan papa Izz la yang punya kerja!!



Conclusion daripada aktiviti tengok wayang 'Sekeyeem' ni adalah :-
1. Izz tido dengan nyenyaknya till end of the story
2. Lenguh2 tangan & badan mama & papa
3. Sampai ke rumah Izz sambung tido xbangun2..
4. Nasib baik Izz masuk x kene charge, klu x membazir je.. huhuhu..

ada baiknya dan bagusnya Izz tertido, pasal pengakhiran cite nih yang agak horror dan mengerikan, sumenye tikam sana! tikam sini! stab! stab! stab! ngeri tul!

Lepas ni, kite tengok citer Transformers  & Cars pulak ekk! bagitau mama kat Izz sebelum masuk pintu wayang 'Sekeyeem'..

Tunggu.. Izz akan datang tido lagi.. : )
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...