/ MY POOL 2.0 /


Khamis, 17 September 2009

~:: "My Glamour Picture Contest" ::~

@directlink
www.cincinmasmerah.blogspot.com/2009/08/my-glamour-picture-contest_23.html

 Dah tau syarat-syarat :

1. Dh tau tbuka kpd blogger.
2. Dah tau wajib jd Follower & add link blog ini.
3. Dh pastikn gmbr (banner) sidebar blog&link kepada entry contest ini.
4. Dh wt n3 "My Glamour Picture Contest" dgn 1 gmbr pling glamour, nama anda & ceritakan knapa anda rasakn gmbr itu glamour.
5. Dh pastikan ada dinyatakan link2 tersebut (no link back will be disqualified).
6. Dh tinggalkan URL-link-contest-anda di ruangan comment.
7. Dh tau pemenang dipilih oleh juri profesional (penganjur yang pilih) berdasarkan
photo anda yg paling glamour.
8. Dh tau contest ini bermula 22hb Ogos 2009 sehingga 30hb September 2009.
9. Dh tau hadiahnyer akan diberitahu next entry.
P/s: gambar anda hendaklah yang terkini dan tidak lebih dari 3 tahun ke belakang.


Beebz named 'Glamourous Person'

... inilah salah satu gambar yang aku dapat rase aku perasan glamour, tang posing tu aku tu pun dah macam artis luar negara! ada nampak macam... arrrr... Alicia Key! (wekkk... muntah arrr klu korg rase nak muntah!) tapi kalu aku sendiri yang muntah, tu bukan maknanye aku meluat tengok gambar aku sendri tapi tu kire point excuse untuk aku, pasal time gambar ini disnap aku tengah preggy 5 bulan...sambil bercuti-cuti Malaysia dan berwindow shopping! topi tu pun aku pinjam jap, mintak kebenaran sales assistant kat mall tu.. hueheheheh..
apa lagi, korang pun leh join dan meramaikan lagi contest ini jika korang merasekan dirimu begitu glamour.. klik saje pada link di bawah ni..



1 ulasan:

Reflisia berkata...

hye dear..
gosh so GLAM la u...macam hollywood star la pict u...erm ader can nak menang ni..neway i dah check ur entry and everything ok..good luck yaeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...