/ MY POOL 2.0 /


Selasa, 17 Disember 2013

/ Eww..Kelemumur? dah xde?? /

kulit kepala berkelemumur
memang rase x best!
rambut klu 2-3 hari xcuci
memang kelemumur cepat naik
gatal 1 kepala!!
itu aku..!

syampoo ni
dah berkurun2 nak masuk 13 thn aku guna
hasilnya?..
memang terbukti berkesan! 
kelemumur? almost xde..
klu ikut ape yang disarankan..
ikut kerajinan anda
pasti! kelemumur bukan masalah besar lagi!


harga?
memanglah agak mahal sket, pasal botolnya kecil
klu botol besar, tinggilah lagi harganya...
tapi affordable bagiku
bukan slalu guna pun..
seminggu guna 2 kali, diselang seli dengan penggunaan syampu biasa
syampu biasa tu aku guna Head & Shoulder Methol
conditioner tetap guna, xleh hidup tanpa conditioner rambut!!
tapi memang x terbaloi2 hasilnya.. betul ke ayat aku nih?
hasilnya memang memuaskan!!

syampu ape yang aku bebelkan nih?
ni diaaa.. Selsun Blue
tutup botol ni ade beberapa warna
bezanya, ikut choice masing2
bacalah terlebeh dahulu yeh..

xcaya? cubalah sekarang...
pssttt..
ini promote x dapat poket money pun
cuma sekadar berkongsi masalah berkaitan rambut





















botol comey ni aku beli 2tahun lepas
still aku simpan botol ni walaupun isinya dah habis
xingat brape rm2 - rm4
aku rase, botol ni mungkin sebagai trial product berbayar jiorang
xdelah membazir, klu korang setakat nak cuba
tapi kene bli botol yang sedang
& xserasi dengan kulit kepala korang
kan membazir namanya...


kebanyakkan rakan2 yang aku sharekan pasal syampu ni 
xmenafikan keberkesanannya
cuma datang rajin xrajin je..
sebab.. kelemumur ni masalah berulang
dan xkan hilang begitu saja, aku dengar orang kata
dan aku pon blom wat survey kat google 
tentang kebenaran kenyataan 'orang kata' tu.. 


ooo... lagi satu baru aku teringat balik
syampu ni pun kawan lamaku pada zaman muda remaja yang bagitau
then trus aku try, ok & sharekan keberkesanannya
kat sesiapa  yang mengalami masalah rambut nih
sharing is caringkan... ^^
terima kasih banyak2 kat kawan lamaku
dah xingat dah namanya.... ^^

Conclusion:-
masalah kelemumur? xde lagi! 
syampu ni memang sesuai & serasi dengan kulit kepala aku.. ^^ 

klu hasil itu  tidak menjadi pada kulit kepala korang,
mungkin syampu ni xserasi dengan tubuh badan korang
kita hanya merancang dan Tuhan yang menentukan...
(ayat... xbleh blah... hikhikhik! )
Sekian.. ^^







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...