/ MY POOL 2.0 /


Jumaat, 27 Disember 2013

/ #Throwback - Abg Izz 6th Birthday! /

Banyak nau throwbacknyee
(slang owang melaka la plak.. ehehe.. )
Yelah...
nak dekat setahun aku x hapdet blog
roda2 hidup terus berputar (ayat lama, xble blah!)
banyak kenangan..
suka & duka
sume ade, aku capturedkan dalam camera @ hp
cuma tak diadaptasikan dalam blog jew... (tul ke ayat aku nih?)
sekarang baru nak terhegeh2
bukan pe..
untuk wat kenangan anak2 aku nanti
Izz & Iris
bila bebudak tu dah besau
dapat nengok blogku nih..
klu bebudak tu baca
mesti dak dua orang tu kata...
"hmm.. banyak tul memori & kenangan indah bersama
yang mama coret & tinggalkan kat blog nih ekk!

haa... tul x? ehehe..
bukan untuk bebudak tu jew..
untuk diriku sendiri gak...
ala.. macam mengimbau diari perjalanan hidup, suka & duka..
bersama keluarga tercheenttaaa! ^^

Dah!
banyak nau membebel
Layan je gambar & cite nih...






















gambar ini mempunyai 1001 kenangan buatku
due date bersalin pada 21 Mei 2013
doktor suh datang masuk wad pada 1 hari sebelum due date
iaitu pada 20 Mei 2013
bersamaan dengan tarikh hari lahir Abg Izz

x sempat nak celebrate kat tempat2 best
celebr8 kat dalam wad bersalin ppukm je la...
wad bersalin yang sama
aku ditempatkan untuk melahirkan Abg Izz
kire, aku book dulu

minta surat rujukan dari klinik ibu mengandung
trus gi ppukm hantar surat tu..
pihak hospital pun nak tau gak alasan pe nak bersalin kat sini
so, aku punya alasan kukuh iaitu :

Alasan Yang pertama :
Anak pertama lahir kat sini.
so, kire pe2 rekod anak terdahulu jiorang dah tau

Alasan Yang Kedua :
Tempat kerja en hubby pun dekat dengan ppukm ni. Klu pe2 hal cepat sampai.

Alasan Yang Ketiga :
Faktor jarak, masa & geografi, ditengah2 kota,
makayah & metua dapat datang, xjauh & x memenatkan..





pakat dengan en hubby suh belikan kek simple je untuk Abg Izz
ok, kita celebr8 kecil2lan
sambil makan lunch kat dalam wad bersalin tu
stretcher for baby menjadi saksi, meraikan bersama
majlis ulangtahun kelahiran sempoi ringkas Abg Izz

'hadiah nanti papa belikan untuk Abg Izz ye..'
kataku a.k.a pujukku kepada Abg Izz yang gembira keriangan
sedangkan aku.. yang sedang berdebar2 xterkata
nak masuk labor room..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...