/ MY POOL 2.0 /


Isnin, 27 Januari 2014

/ Pemenang Augerah Juara Lagu 28 - AJL 28 ! /

Best2x!
Augerah Juara Lagu 28 (AJL 28)
Pengacara AJL 28 pun dah bertukar
AG dan Scha Al-Yahya
nampak kelainan sket banyak !

Tema
Game on!
Persembahan semua finalis artis
memang sume sangat hebat2!
tak kurang juga artis jemputan..
telah berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil
semalam 26.1.2014 kat TV3 kul 9 malam..
aku? kul 8.50mlm
dah siap2 dok depan tv.. ^^

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifvSH-2TlT4sTMVAL835fB6w2WrwTI75HHA65fRzfDbujcpfYidPyEDQ1ItJKUNWcvJ8dkWYs2v2tY8anQF3dxhQPwdaElkTr1n12-GQqPe8mfv13954mKRDxdooppEKqcUSmA2tTy32x7/s1600/LIVE+AJL+28.png

Keputusan penuh  Anugerah Juara Lagu 28 (AJL 28)

Juara Lagu
BAHAGIAMU DERITAKU – HAFIZ SUIP
Komposer & Penulis Lirik - LY & Baiduri

Naib juara
HANYA AKU – HYPERACT
Komposer & Penulis Lirik - Hyper Act, Frozen

Pemenang tempat ketiga
KALAU AKU KAYA – ALTIMET & AWI RAFAEL
Komposer & Penulis Lirik - Omar K, Audi Mok & Altimet

Persembahan Vokal Terbaik
Jaclyn Victor - Ikut Rentakku

Persembahan Terbaik
Hafiz Suip - Bahagiamu Deritaku

Anugerah Lagu Mobile
Bahagiamu Deritaku – Hafiz Suip
(Anugerah X-pax sebagai lagu terbanyak dimuat turun)





Tahniah Hafiz dan Pencipta Lagu Bahagiamu Deritaku!!
Hafiz membawa pulang trofi dan wang tunai bernilai RM35k.
Naib juara dan tempat ke-3 meraih RM15,000 dan RM10,000 juga trofi.
Juara bagi persembahan terbaik dan vokal terbaik
memenangi wang tunai berjumlah RM10,000.

--- Sumber ---

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku – Hafiz

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu


Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama


Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan


Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama


Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan


Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu


Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu ^^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...