/ MY POOL 2.0 /


Rabu, 13 November 2013

/ Memanik Menarik!! Vol. 1 /

Hobi ni dah berkubur tapi blom ada pusara lagi..
mungkin dia akan bangun balik.. eee... takotnya... ^^
ikut mood
dan kalu kesuntukan mase buat gak  ade masa blehlah gatal-gatal tangan buat...

Sehubungan itu, (ayat skema)
saya ade sertakan foto-foto hasil tangan memanik saya
yang tak seberapa ni untuk dikongsi bersama
Walaupun SIMPLE,
tapi ini dah cukup menarik bagiku yang 'Beginner' ini!


sebelum
selepas
selepas lepas baju ni.. 


selepas kemalasan melanda

amacam?
kreatif la jugakkan hasil jemariku ini (angkat bakul sendrik)^^
akan bersambung...
klu saya ade masa (sopan gitu!)
saya akan kongsi dan sharekan
cara jahit manik yang simple tapi menarik
(confident! menarik ke jahit manik aku nih?)

InsyaAllah~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...